Kalendorius

2024 m. gegužės mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Rgp    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Pamokų laikas

1. 8.30 - 9.15
2. 9.25 -10.10
3. 10.35 -11.20
4. 11.45 -12.30
5. 12.40 -13.25
6. 13.35 -14.20
7. 14.30 -15.15
8. 15.20 -16.05

nuoroda

nuoroda

nuoroda

Vasario 16-ajai

Šiais metais Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną prisiminėme nuotoliniu būdu.

3-4 klasių mokiniai Vasario 16-ąją paminėjo piešiniu. Kalbėjosi pamokoje, kodėl ją minime ir šiai dienai atminti piešė piešinukus.

Muzikos  pamokas mokiniai pradėjo giedodami Lietuvos Respublikos himną. Prisiminė sukūrimo istoriją.  Vyresnių klasių mokiniai analizavo, ko mus moko himno žodžiai, ar jie aktualūs šiandieniniam jaunimui.

Kiekviena klasė mokėsi  dainų apie Lietuvą ir muziką iliustravo:

1 kl. daina „Mano Lietuva“, 2 kl. – „Ten ir aš“, 3 ir 4 klasių   „Lietuva – tai tavo vardas“,  5 kl.  „Nupiešiu Lietuvą“, 6  kl. „Sudainuokime Lietuvą“,  7 kl. mokiniai rinkosi kiekvienas savo dainą, kuri tarsi jų širdies himnas, 8 kl. daina „Sudainuokime Lietuvą“.

6 klasės   etikos pamokos tema „Lietuva – mūsų tėvynė“. Vyko pokalbis, kodėl žmogui svarbi tėvynė.  Mokiniai  pasakojo, kokius darbus galime nudirbti tėvynės labui, kuo lietuviai unikalūs ir įdomūs pasauliui.

7 ir 8 klasių mokiniai išsiaiškino, kokios yra Lietuvos piliečio teisės ir pareigos, kokiomis nuostatomis turi vadovautis jaunuolis, kad sėkmingai įsilietų į valstybės gyvenimą ir kaip kiekvienas iš mūsų atsakingas už Lietuvos ateitį.

7 ir 8 klasės mokiniai per lietuvių kalbos pamokas stebėjo Signatarų namų paruoštas vaizdo pamokas, skirtas Vasario 16-ajai bei rašė samprotavimą „Kuo man patinka Lietuva?“.

Nuotoliniu būdu minėdami Lietuvos valstybės atkūrimo dieną Vasario 16-ąją, 5-6 klasių mokiniai skaitė Jono Aisčio eilėraštį „Peizažas“, grožėjosi jame aprašomais tėviškės vaizdais. Labiausiai patikusias kūrinio vietas pabandė iliustruoti.

Vasario 12 dieną į 5 – 6 klasės technologijų pamokas integravome  netradicinę veiklą, skirtą  Lietuvos  nepriklausomybės dienai paminėti.

Su 5 – 6 klasės mokinais suorganizavome viktoriną – konkursą „ Ką aš žinau apie Lietuvą.“ Mokiniai, pasiskirstę į dvi komandas, turėjo atsakyti į klausimus iš Lietuvos istorijos, kalbos ir įžymių žmonių.

Lietuvių tauta gyvendama drauge, kalbėdama ta pačia kalba, turėdama bendrus papročius, tradicijas, kūrė savo tautos ir valstybės istoriją.

Mokiniai turėjo atsakyti į klausimus kada buvo paskelbta Lietuvos nepriklausomybė, kas ją paskelbė, kokius jie žino signatarus ir kas pirmasis Lietuvos respublikos prezidentas. Kausimų iš istorijos buvo daug ir įvairių. Svarbiausia, kad mokiniai pasikaustę istorinėmis žiniomis, sugebėjo rasti visus atsakymus į klausimus.

Istoriją kūrė, Lietuvą garsino ir tebegarsina visame pasaulyje daug žymių Lietuvos žmonių. Todėl mokiniams skirta užduotis  – atsakyti į klausimus apie žmones, kurie nuo senų laikų garsina Lietuvą. Smagu buvo išgirsti mokinių atsakymus, su pagrindimais, kodėl mums tokie svarbūs V. Kudirka, A. Sabonis, V. Adamkus ir daugybė kitų žmonių.

Kiekvienos tautos gyvavimas priklauso nuo kalbos išsaugojimo. Tauta gyva, kol gyva kalba. Keletą klausimų teko atsakyti ir iš kalbos srities: kas sudarė pirmą lietuvišką abėcėlę, kaip vadinosi pirmoji lietuviška knyga, kada ji buvo išleista. Nebuvo pamiršti ir knygnešiai, kurie gabeno knygas spaudos draudimo metais.

Smagu, kad ir nebūdami vieni šalia kitų galėjome prisiminti savo šalies istoriją, kalbą, žmones ir taip paminėti Lietuvos valstybės atkūrimo dieną – vasario 16 – tąją.

 

Comments are closed.