Kalendorius

2024 m. kovo mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Rgp    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pamokų laikas

1. 8.30 - 9.15
2. 9.25 -10.10
3. 10.35 -11.20
4. 11.45 -12.30
5. 12.40 -13.25
6. 13.35 -14.20
7. 14.30 -15.15
8. 15.20 -16.05

nuoroda

nuoroda

nuoroda

Respublikinis projektas BMT 2

Projektas „Besimokančių mokyklų tinklai“
Širvintų rajono Bartkuškio pagrindinė mokykla respublikinio projekto – besimokančių mokyklų tinklai (BMT2) dalyvė
             Šių dienų mokykla  gyvena sparčių pokyčių, atitinkančių laiko iššūkius, ritmu. Mokytojai, suvokdami savo veiklos kultūros kaitą kaip kokybiško ugdymosi užtikrinimo kiekvienam mokiniui esminę sąlygą, nuolat siekia mokytis ir tobulinti ugdymo procesą. Analizuojamos sėkmės ir nesėkmės padeda išsiaiškinti kliuvinius, nustatyti jų šalinimo būdus.  Mūsų švietimo įstaigoje palaikomas nuolatinio tobulėjimo klimatas – mokytojai, atsižvelgdami į mokyklos tikslus, uždavinius, vidaus audito rezultatus, dalyvauja dalykiniuose seminaruose, mokykloje organizuojamuose bendruose seminaruose, projektinėje veikloje. Labai svarbu padėti mokyklai tapti atsakinga bendruomene, sukurti tokį klimatą, kuriame kiekvienas mokyklos bendruomenės narys įsipareigotų prisidėti prie bendros mokyklos problemos sprendimo.
               Švietimo ir mokslo ministerija 2006 – 2008 m. vykdė bandomąjį Besimokančiųjų mokyklų tinklų (BMT) kūrimo projektą, kuriame dalyvavo 42 mokyklos. 2010 m. sausio mėn. iš jų dalyvauti projekte dalyvauti buvo pakviestos 35 mokyklos, tarp jų konkursinės atrankos būdu pateko ir mūsų mokykla.
Mokytojai, vadovaudamiesi savanoriškumo principu, išrinko 5 narių komandą, dalyvausiančią BMT-2 veikloje. Vienas dalyvavimo komandoje motyvų – kokios naudos gali atnešti kiekvienas komandos narys komandos veikloje.
Sudarius komandą, buvo pakviestas BMT projekto koordinatorius gerbiamas daktaras Antanas Valantinas. Seminaro metu įgijome ne tik teorinių žinių apie komandinio darbo svarbą šiuolaikinėje mokykloje, bet ir atlikome praktines užduotis. Užpildę anketą „Komandos darbas“ ir suskaičiavę rezultatus nustatėme, kokiam vaidmenų tipui kiekvienas priklausome – vadovo, vykdytojo, mąstytojo ar globėjo, padarėme išvadas, kad nesuklydome formuodami savo komandą, joje yra visų svarbių mokyklos veikloje grandžių atstovai. Projektą įgyvendinti padėjo Širvintų rajono švietimo centro atstovė Daiva Chadusevičienė.
 
Mokytojų kolektyvas susivienijo, kad išspręstų aktualią mokyklos problemą – mokinių mokymosi stoką, į problemos sprendimą įtraukiant mokyklos bendruomenę.
Beveik du metus mokytojų komandą vyko į seminarus visoje respublikoje, bendradarbiavo su konsultatntų komanda, kitų mokyklų atstovais, dalinosi patirtimi ir sėmėsi naujų žinių. Grįžę iš mokymų skleidė patirtį kolegoms mokykloje, ruošė eksperimento metodiką, vykdė eksperimentą bei analizavo surinktus duomenis.